Anadolu Pet Güvencesi
Değerli Müşterilerimiz, Sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Kanun Kapsamında yürürlüğe konulan Sanayi Mallarının Satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik gereği Satış Sonrası Hizmetlerimiz
hakkında sizleri bilgilendirmek isteriz. Anadolu Pet olarak ithalatını yaptığımız markaların Türkiye’deki yetkili tek distribütörü olarak sizlere her türlü satış sonrası desteği vermekten mutluluk duymaktayız. 20 yılı aşkın süredir sektöre hizmet
eden öncü şirket olarak, satın aldığınız ürünlerin Anadolu Pet güvencesinde olduğunu temin eder, ürünlerimizle ilgili aşağıdaki hususlara dikkatinizi çekmek isteriz Garanti kapsamında tamir işlemleri hakkında tek yetkili İstanbul Teknik Servis Merkezi’mizdir.
İstanbul Teknik Servisimiz ile irtibata geçerek gerekli teknik desteğe ulaşabilirsiniz.
Tel: 0216 346 34 67
Ayrıca Anadolu Akvaryum ve Pet Ürünleri Merkez telefonumuzdan da bilgi alabilirsiniz.
Tel:
0216 311 14 44
Firmamız tarafından satışı yapılan elektronik aksamlı ürünlerimiz fiş ile değil, kesinlikle fatura ile satılmalıdır. Bu tip ürünleri satın alırken fatura almış olduğunuzu lütfen kontrol ediniz.
Faturasız olarak teknik servise gelen ürünlerimizin tamir-onarımı, Garanti Belgesi ibraz edilerek garanti kapsamında olsa dahi garanti dışında kabul edilerek bedel karşılığında yapılabilmektedir. Ürünlerimiz ile ilgili tamir onarım talepleri sırasında
Fatura ve Garanti Belgesi (süresi geçmiş dahi olsa) ibraz etmek esastır.
Ürün ile birlikte almış olduğunu Fatura ve Garanti Belgelerini (süresi geçmiş olsa dahi) mutlaka saklamanızı rica ederiz.
Satış sırasında ürüne ait Garanti Belgesi
mutlaka firma kaşeli olarak teslim alınmalı, kesilen fatura numarası kaşe üstünde yazıyor olmalıdır.
Anadolu Pet olarak satışını yaptığımız ürünlerimiz ile ilgili Bakanlık tarafından tespit ve ilan edilen kullanım ömrü süresince sizlere gereken
onarım hizmetini vermek ile mükellef olduğumuzu bildiririz.
Garanti belgesi kapsamındaki ürünlerimizin, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde (kullanıcı hataları dışında) ürünü işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli alınmadan
tarafımızdan tamiri yapılmaktadır.
Servis Merkezimiz tarafından verilen montaj, bakım ve onarım hizmetleri ile ilgili olarak, 1 yıl içerisinde aynı parça ile alakalı aynı arızanın tekrarı halinde herhangi bir servis ücreti alınmamaktadır.
Ürünümüzün garanti süresi sonrasında arızalanması durumunda, azami tamir süresi içerisinde onarımı zorunludur. Onarım sırasında yedek parça kullanıldı ise ücretlendirme yapılması gerekmektedir.
Ürünlerimizin gerekli olanlarında tanıtım, kullanım,
bakım ve basit onarımına ilişkin Türkçe kılavuzla ve gerektiğinde uluslararası sembol ve işaretleri kapsayan etiketle satılması zorunludur. Satın alma işlemi sırasında ürüne ait kılavuzun ve etiketin bulunduğunu kontrol etmenizi rica ederiz.
Alınan ürünün, kendisine ait olan kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar bu madde kapsamı dışındadır.
Ürünümüzün garanti süresi dışında, garanti belgesi ile satılması zorunlu olmayan bir parçasının
servis merkezimiz tarafından değiştirilmesi ve/veya satılması durumunda, değişen parça için fatura ibraz edildiği takdirde 6 aydan az olmamak üzere bir garanti süresi verilmektedir.